Inbound Industry

Best practices

Zwarte Coffee: hoe blijft je merk authentiek met een B2B marketing strategie

Dion Spierings
07
NOV

Gepost in: Best practices


Laatst las ik een artikel op Marketingfacts over Demy de Zeeuw, ex-profvoetballer en international. Na zijn voetbalcarrière is hij samen met een paar andere nog actieve profvoetballers een modelabel begonnen. Hij runt een goedlopende webshop waar je o.a. t-shirts kan bestellen. …





Corporate identity: “Alleen een huisstijl is voor een ondernemer niet genoeg meer”

31
MEI

Gepost in: Best practices


“Ik ben nu iemand aan het helpen die voor zichzelf begint, hij begint een sportmarketingbureau dat ook wetenschappelijk georiënteerd is. Hij wil dat ik hem help het bedrijf als merk in de markt te zetten, en dat begint heel simpel: …





Kennis delen als marketingstrategie

Dion Spierings
14
MRT

Gepost in: Best practices


Op deze website is er al veel geschreven over het succesvolle marketing model van Pieterbas Automatisering. Hans Buskens, ex-docent van de Inbound Industry masterclass is op de workshops altijd een special treat geweest vanwege zijn heldere presenteerstijl en succesvolle case! …





Hoe WSD overgaat op inbound marketing [Case]

12
NOV

Gepost in: Best practices


“Wat ik merk is dat inbound marketing echt bij ons past. We hebben een duidelijk verhaal, we verrichten een maatschappelijke taak.” Miel Bingen is manager Communicatie & PR bij ‘sociaal werkbedrijf’ WSD, een organisatie die je vroeger een sociale werkplaats zou noemen. En …





08
JUN

Gepost in:
Best practices

Inbound Marketing: “Eindelijk weten onze collega’s wat we doen”

“Intern laten we de successen zien die we behalen met onze inbound marketing: onderzoekjes, statistieken, vertellen wat we aan het doen zijn en wat er achter zit.” Hannie Derks is interim Marketingadviseur bij het Summa College in Eindhoven, waar ze …





22
APR

Gepost in:
Best practices

Dubotechniek: een stevig wiel van duurzame energie

“Wanneer ik begon met Dubo? Dat is al lang geleden, in 1999 al!” Ad van Rijsewijk is directeur van een bijzonder bedrijf, een bedrijf met een missie. Ad brengt het energieverbruik in Nederland omlaag, en dat doet hij al jaren blijkbaar: …





19
MRT

Gepost in:
Best practices

Marjan Stoop: “Klanten weten me voor communicatie te vinden”

“Ik geloof niet in het wild bellen van potentiële klanten om ze een ‘geweldig aanbod’ te doen, dat zal ook wel bescheidenheid en onzekerheid zijn. Het komt wel naar je toe als er een klant bij zichzelf een noodzaak ziet, je …





07
JAN

Gepost in:
Best practices

Roy Das: niet langer denken in traditionele vacatures

“Destijds tijdens ons afstuderen zeiden de begeleiders: “Als ooit de kans voorbij komt om met zijn tweeën iets te starten moet je die met beide handen aangrijpen”. En Roy Das heeft goed geluisterd, want hij heeft de stoute schoenen aangetrokken en …





02
JAN

Gepost in:
Best practices,Blogs

“Outplacement is een symptoom, wij pakken de oorzaak aan”

“Dit mes staat voor je vader, Edwin, en deze vork  voor je moeder. Leg ze nu eens op tafel zoals jij het voelt. Valt het je niet op dat je je vader midden op een lege tafel legt en je …





30
DEC

Gepost in:
Best practices

Facility Services gaan online: een markt gaat om?

“De markt voor facilitaire diensten loopt enorm achter Edwin, er ligt een dikke laag stof op en het is voor de klanten een groot donker bos. Ik verdien mijn boterham met het tonen van de juiste type bomen in het …