Inbound Industry

Blogs

Eindhovense marketing: met Eindhoven wordt flink geflirt

13
MEI

Gepost in: Blogs


“Toch echt vreemd dat het me niet zoveel doet dat Philips stopt met shirtsponsoring. Hoe komt dat mensen?” Marc Dubach verbaast zich op Twitter erover dat hij als bevlogen PSV-fan niet echt geraakt wordt door het besluit van Philips om …





Scoren met contentmarketing, Edwin Vlems, 2015

Hans Snel
12
MEI

Gepost in: Blogs


In de afgelopen week heb ik twee boeken over contentmarketing gelezen, die elkaar prachtig aanvullen. Deze week doe ik verslag van het boek van Edwin Vlems, volgende week trakteer ik jullie op een recensie over ‘Aan de slag met contentmarketing’ …





Het succes van Inbound marketing

Nathalie Fens
06
MEI

Gepost in: Blogs


Voor mijn afstudeerstage bij Inbound Industry heb ik Raymond Manders geïnterviewd. Ik wilde graag meer weten over Inbound marketing voor mijn scriptie, omdat ik op dat moment er nog niet zoveel van af wist en een stapje verder wilde dan …





Hoe communiceer je over je evenement?

Nathalie Fens
28
APR

Gepost in: Blogs


In deze blog worden evenementen besproken, met de ‘Masterclass Inbound marketing’ in juni in mijn achterhoofd. De Masterclass is namelijk een onderdeel van mijn afstudeerstage bij Inbound Industry. Om meer te weten te komen over evenementen heb ik Jochem Koole …





21
APR

Gepost in:
Blogs

Inbound marketing op de piek?

Voor wie is Inbound marketing geschikt en waar staat Inbound marketing momenteel? Jochem Koole wist mij hier van alles over te vertellen. Ik heb hem geïnterviewd, omdat ik meer informatie wilde over Inbound marketing voor mijn afstudeerstage bij Inbound Industry. …





20
APR

Gepost in:
Blogs

Backquisitie: Geld verdienen aan cold callers

“Het is eigenlijk gewoon een beetje kwallen, gewoon voor de lol. Er zit geen strategie achter. Als iemand mij een nieuwsbrief stuurt stuur ik een nieuwsbrief terug. En als ze me bellen om iets te verkopen probeer ik iets aan …





08
APR

Gepost in:
Blogs

Hoe krijgen we iedereen aan Inbound marketing?

Vaak wordt gezegd Inbound marketing is voor B2B, maar het is net zo goed ook voor de consument. “De consument wil niet meer overstelpt worden met: Koop mij, koop mij, koop mij.” Belangrijker wordt om te vertellen: Hoe kan ik …





31
MRT

Gepost in:
Blogs

Tobias Pasma: Tweezijdige Inbound marketing

Tobias Pasma: Tweezijdige Inbound marketing Inbound marketing: Opwarmen, opvolgen, blijven volgen totdat je leads klaar voor een aankoop zijn? Of je kennis online zetten en niet om gegevens vragen, zodat het voor iedereen te bereiken is? Voor mijn afstudeeropdracht bij …





29
MRT

Gepost in:
Blogs

Wat als je blogs beperkte houdbaarheid hebben?

“We zitten in de IT, Edwin, als wij een blog schrijven is hij vrij snel verouderd hoor.” Ik was even stil tijdens mijn Workshop Bloggen bij IT-opleiders LearnWise en Fast Lane, ik had net verteld dat blogs veel langer werken …





25
MRT

Gepost in:
Blogs

Björn Bouwmeester: Kennis is geen macht meer

“Je hebt binnen een bedrijf mensen nodig die kennis willen delen. Ik denk dat op het moment dat  je met Inbound marketing aan de slag gaat,  je aantrekkelijker wordt voor nieuwe mensen en hiermee ook de interesse van potentiële klanten …